Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Sabtu, 30 Julai 2011

Kerana Dia Muslim...

Masa kini kita lihat Islam dipandang sebagai pengganas...
Apa saja yang berlaku jika membabitkan penganut Islam...
Maka Islam itu akan turut dibabitkan sekali...
Ini tidak terjadi pada agama lain...
Apabila penganutnya melakukan kesalahan...
Maka hanya orang itu yang akan disabitkan bukan agamanya...
Terselamatlah agamanya jika dibandingkan dengan Islam...
Kenapa jadi macam tu??

Daripada Abu Hurairah r.a. berkata: Bersabda Rasulullah saw, "Islam mula tersebar dalam keadaan dagang (asing). Dan ia akan kembali asing pula. Maka beruntunglah orang orang yang asing".

(H.R. Muslim)

Inilah sebabnya...
Apa yang terjadi sekarang adalah untuk menjadikan Islam itu asing...
Apabila Islam dikatakan pengganas...
Orang akan mula menjauhi Islam sedikit demi sedikit...
Mereka menggantikan semua sistem yang terdapat dalam Islam...
Maka keluarlah sistem seperti demokrasi, matawang, undang - undang berpelembagaan...
Sistem perbankan dan banyak lagi sistem yang memisahkan kehidupan dengan agama...


Jangan ingat orang - orang barat tak mengetahui Islam...
Malahan ada diantara mereka lebih mengetahui Islam lebih daripada orang Islam itu sendiri...
Mesti ada yang bertanya "Kalau lebih tahu, kenapa tak peluk Islam saja??"
Jangan lupa pula firman Allah dalam Al-Quran yang bermaksud :

Sesungguhnya Engkau (Wahai Muhammad) tidak berkuasa memberi hidayah petunjuk kepada sesiapa Yang Engkau kasihi (supaya ia menerima Islam), tetapi Allah jualah Yang berkuasa memberi hidayah petunjuk kepada sesiapa Yang dikehendakiNya (menurut undang-undang peraturanNya); dan Dia lah jua Yang lebih mengetahui akan orang-orang Yang (ada persediaan untuk) mendapat hidayah petunjuk (kepada memeluk Islam) {56}.
Surah al Qashash 28:56

Oleh itu berikanlah sahaja peringatan (Wahai Muhammad, kepada manusia, dan janganlah berdukacita kiranya ada Yang menolaknya), kerana Sesungguhnya Engkau hanyalah seorang Rasul pemberi ingatan {21}. Bukanlah Engkau seorang Yang berkuasa memaksa mereka (menerima ajaran Islam Yang Engkau sampaikan itu) {22}.
Surah Al Ghasyiyah 88:21 dan 22

Ayat di atas diturunkan apabila Rasulullah S.A.W tak dapat nak Islamkan bapa saudaranya...
Iaitu Abu Talib sehingga bercerai nyawa dengan badan...
Kematiannya membuatkan Rasulullah S.A.W sedih...
Disebabkan kegagalannya mengIslamkan bapa saudaranya...
Maka Allah turunkan ayat di atas untuk mengingatkan nabi...
Hidayah tu hak Allah bukan nabi...
Jadi walaupun mereka lebih mengetahui tentang Islam lebih daripada umatnya...
Tapi pengetahuan mereka tu digunakan untuk menghancurkan Islam...

Jadi orang Islam akan sentiasa dihalang daripada mengamalkan agamanya...
Pelbagai peraturan dilakukan demi menjayakan agenda mereka...
Keluarlah undang - undang yang mendiskriminasi umat Islam...
Kalau tak boleh buat undang - undang mereka akan cuba cara lain...
Iaitu provokasi yang akan menyebabkan umat Islam tiada pilihan lain...
Kat bawah ni merupakan antara provokasi yang dilakukan mereka...

You will need the <a href="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer/" target="_blank">Macromedia Flash Player</a> to play this game.

Tapi tu cara yang kita nampak berlaku...
Banyak lagi cara yang digunakan tanpa disedari pun oleh umat Islam...
Semuanya dirancang dengan teliti sejak beratus tahun dahulu...
Mesti ada yang tertanya - tanya kenapa mereka tak berjaya lagi??
Makin ramai pulak yang memeluk Islam daripada yang keluar Islam...

Memang hasilnya kita tak nampak sekarang...
Kerana kita telah lama berada dalam sistem mereka...
Sehinggakan kita pun tak sedar yang mana satu rancangan mereka...
Tapi kita akan dapat lihat hasil daripada rancangan mereka...
Apabila Imam al-Mahdi dilantik suatu ketika nanti...
Mungkin masa tu dah hampir nak sampai...
Mungkin juga kita tidak sempat melalui masa itu...
Kita pun tak tahu bagaimana takdir kita...

Kalau anda tak keberatan dan mempunyai masa...
Bolehlah membaca sebuah artikel daripada dinar-emas.com...
Wahyu Terakhir Nabi Muhammad &amp;amp; Misi Gereja Vatican...
Tapi pastikan anda cukup kuat untuk membaca sehingga ke akhir ayat...
Ramai yang telah Hang otaknya selama beberapa hari...
Disebabkan kandungan yang terdapat dalam artikel ini...
Sekian~

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih