Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Khamis, 17 Disember 2009

RON 95... betul ke lagi jimat??

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Hmm...
Ramai yang mula bercakap mengenai minyak gred baru ni...
Maklumlah kan...
Dah lama minyak ni wujud dipasaran Malaysia...
Minyak RON92 dah boleh dikatakan tak wujud...
Kalau dulu kepala nozel isian berwarna HIJAU (RON97) dan MERAH (RON92) bagi kebanyakkan stesen minyak...

Tapi selepas 1hb September 2009...
Kebanyakkannya berwarna KUNING mewakili minyak gred baru ini...
Malah kalau pi kat stesen Petronas...
Majoriti kepala nozelnya hanya berwarna KUNING sahaja...
Hanya sesetengah stesennya sahaja yang menawarkan RON97...
Hmm...
Jadi betulkah RON95 ini lebih menjimatkan??
Adakah RON95 memberikan anda lebih kilometer??

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Selasa, 15 Disember 2009

Penyeragaman Semula Emel warga UTeM...

Hmm...
Nape ye saya post pasal ni??
Padahal bukannya penting pun post pasal benda nih...
Lagipun bukannya dapat duit pun buat post ni...
Hahaha...
Saja jer buat post nih...
Tengah cari idea nak tambahkan post...
Terbuka pulak pasal nih...
Post ni merupakan kemaskini daripada post "Emel baru pelajar UTeM..." yang dipost pada 19hb Julai 2009...

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Isnin, 7 Disember 2009

Cemburu... bagus atau tidak??

Ramai yang beranggapan perasaan ini hanya wujud pada pasangan yang bercinta...
Ada yang beranggapan perempuan lebih kuat cemburunya berbanding lelaki...
Betulkah begitu??
Hmmm...
Entahlah...
Penulis tak nak bagitahu jawapan...
Biarlah jawapannya dijawab dengan perbuatan...
Bukannya dijawab dengan tulisan ataupun pertuturan...
Maya Angelou, seorang penulis dan penyair terkenal dunia mengumpamakan cemburu di dalam perhubungan seperti garam di dalam masakan; sedikit menambah rasa, terlalu banyak merosakkan selera, dan pengambilan yang banyak dan selalu mungkin hingga meragut nyawa...
Setuju tak??

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih