Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Jumaat, 8 Julai 2011

Antaramuka baru blogger??

Setelah lama tak bukak blog ini...
Agak terkejut la jugak...
Sebab tetiba bukak jer dah berubah antaramuka...
Ingat dah salah url tadi...
Tengok - tengok memang betul blogger...
Korek punya korek...
Rupa - rupanya blogger dah tukar antaramuka...
Dalam bahasa orang putih dipanggil user interface...


new dashboard user interface

Kat atas ni adala preview sikit dashboard baru...
Warna yang digunakan pun hanya putih dengan kelabu jer...
Jika nak dibandingkan dengan sebelum ni warna biru, coklat dan putih...
Kat bawah ni pulak dashboard semasa artikel ini ditulis...

old dashboard user interface

Mesti ada yang kata penulis ni penipu kan...
Ye la tak dak perubahan pun...
Sama saja bila bukak...
Hmm...
Cuba tengok URL kat atas tuh...
Pakai URL rasmi blogger atau pun URL blogger in draft...
Sebabnya blogger belum guna untuk laman rasmi blogger...
Apa  - apa perkembangan mengenai blogger akan dicuba dekat blogger in draft dulu...
Kalau ada maklum balas yang baik ataupun tak dak pepijat ataupun bug...
Barulah ianya digunapakai di laman rasmi blogger...
Kat bawah ni ada beberapa paparan yang menunjukkan antaramuka baru blogger...


old edit layout user interface
new edit layout user interface
old edit HTML user interface
new edit HTML user interface

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih