Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Jumaat, 13 April 2012

Kisah seorang pelajar dengan Guru...

Kali ini penulis nak kongsikan mengenai sebuah kisah...
Kisah ini berlaku di antara seorang pelajar dan seorang guru...

Dialog ini terjadi apabila seorang pelajar bernama Ali bertanyakan soalan dalam kelas...

Ali : Ustazah, kalau kita pegang babi.. boleh tak ustazah?
Ustazah: tak boleh. Sebab babi tu najis mughallazah..
Ali : Kalau tengok je babi tu.. berdosa x, ustazah?
Ustazah: Kalau tengok je.. x lah berdosa..
Ali : Kalau kita tengok perempuan yang x tutup aurat, berdosa x ustazah?
Ustazah: Kalau perempuan yang x tutup aurat, kita tengok..  BERDOSA!.. kalau dah tengok pun berdosa.. kalu kita pegang lagi lah berdosa ali...
Ali : Oo.. maknanya perempuan yg tak tutup aurat tu lebih teruk dari binatang tu la ye ustazah..
Ustazah: erkk..........~~!!
Ali: kalu lebih teruk dari binatang tu..kategori najis ape ustazah??
Ustazah: errrrrrkkkkkkkkk~~!!!!!!!!

Sekian...

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih