Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Jumaat, 9 September 2011

Viva bakal ikut Myvi??

Sebelum ni kita tengok Perodua Myvi baru...
Kemungkinan Perodua nak buat penggantian untuk model viva pulak...
Betul ke tak tak tau la...
Kalau betul pun bagus la jugak...
Sebab viva pun dah lama dah ada kat pasaran...

Bukan pasai apa...
Sebab Daihatsu ada tunjuk satu model kereta konsep dekat Indonesia...
Model tersebut diberi nama A-Concept...
Jadi terdapat ura - ura mengatakan ianya akan menjadi model terbaru Daihatsu...
Yang kemungkinan menggantikan ataupun jadi model baru bagi kereta segment A...
Viva Baru
Dah nampak macam mana bentuk model tu??
Mesti nampak kat atas tu kan...
Mungkin inilah gambaran model yang dikatakan mampu mencapai 30 km/l...
Mungkin juga bukan model ini yang dikatakan...
Apa pun kita tunggu dan lihat apa yang akan jadi...
Sebelum tu klik pautan kat bawah untuk tengok model kereta konsep ni...


http://paultan.org/photo/index.php?album=daihatsu-a-concept-iims-2011

sumber : Paultan, Theophilus

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih