Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Khamis, 15 September 2011

Cannon X Mark I, tetikus kalkulator...

Pernah dengar tetikus kalkulator??
Pernah nampak tetikus kalkulator??
Mesti tak pernah kan...
Tengok gambar kat bawah ni...
Tak dak photoshop - photoshop pun...
Gambar betul ni...

Canon X Mark I Mouse Lite

Macam mana??
Canon X Mark I adalah sebuah kalkulator...
Sebuah tetikus tanpa wayar...
Dan sebuah pad kekunci nombor dengan sambungan bluetooth...
Menarik kan tetikus ni??
Canon cuba membuat sedikit kelainan sikit pada tetikusnya...
Dengan mengisi bahagian yang kosong di bawah dengan kekunci kalkulator...
Dan juga LCD monokrom untuk paparan digit...

Jadi Canon X Mark I merupakan sebuah tetikus beserta sebuah kalkulator...
Dilengkapi dengan bluetooth yang sesuai digunakan dengan windows atau mac...
Windows dan Mac dapat menterjemahkan input nombor daripada kekunci nombor...
Terdapat butang pilihan di bahagian bawahnya untuk windows dan juga mac...
Walaubagaimanapun tetikus ini kurang selesa kerana bentuknya yang agak leper...
Untuk mereka yang selalu gunakan tetikus...
Memang agak kurang sesuai menggunakan tetikus ni...
Mesti cepat bosan sebab tak dapat nak rasa tetikus ni...

Nak tengok gambar lagi??
Klik pautan kat bawah ni...
http://www.engadget.com/photos/canon-x-mark-i-mouse-lite-1/
Sekian...

sumber : engadget

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih