Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Sabtu, 18 Julai 2009

Payudara Isteri Diramas Oleh Lelaki Lain...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Setelah dua minggu tidak berjaya mendapatkan internet...
Akhirnya hari ini dapat la guna kejap...
Terima kasih la kat Sallehuddin a.k.a Sobek...
Diatas pemberian pinjam broadbandnya...
Semoga anda berbahagia kat Kem Kecemerlangan Akademik...
Lebih popular dikalangan mahasiswa dengan nama Kem Anugerah Dekan...
Hehehe...
Biasa la kan...
Lagipun...
Kat kem tu memang ada dekan kan...
Adeh...

Maklumla kan...
Sem ni kena dok kat kampung...
Tiang telefon pun tak der...
Internet lagi jauh la nak dapat...
Cammana la bebudak komputer boleh diletakkan di tempat macam ni...
Kedai komputer pun tak pernah wujud kat sini...
Huhuhu...

Nak isi air pun kena berjalan sejauh 300 meter...
Kira kalau pi tu botol kosong...
Balik rumah pun mungkin kosong jugak...
Hehehe...
Nak makan pun paling dekat 400 meter ke atas...
Tapi kalau yang makan mahal dan tak sedap tu memang dekat...
Tapi buat ap nak makan kat tempat macam tu...
Makan kejap dah lapau balik...
Kopak ak kalau macam tu...
Maunya duit untuk sebulan abis dalam seminggu...

Ok...
Cukup la ak citer sikit pasal kesusahan kat Kolej Kediaman UTeM Taman Murai Jaya...
Tajuk tak masuk lagi kan...
Tu la kan bila lama tak dapat internet...
Banyak sangat nak citer...

Abes tu...
Ape kene mengena tajuk tu dengan citer kat atas??
Hahaha...
Mesti ramai yang tertunggu-tunggu apa kaitannya tajuk tu...
Nak tahu citer??
Baca lah lagi...

Ish3...
Memang excited betul korang ye...
Nah gambar dia...



Macam mana???
Ok tak gambar tu???
Hahaha...
Saja jer nak tarik perhatian...
Sebenarnyer ak nak citer pasal Kolej Kediaman baru ak jer...
Jangan marah...
Nanti kena jual...
Sekian...


Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

4 ulasan:

  1. Dh ramai org marah ak pasal post nih hehehe... tajuk ngan isi x same...

    BalasPadam
  2. ak tau nape..nk tarik perhatian org bace tuh ekekee xD erm..kalu salah jgn pukul ak eh :-SS

    BalasPadam
  3. hahaha...
    nak kena pukul nih...
    sib bek ko betul...

    BalasPadam

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih