Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Ahad, 15 Jun 2008

Kiamat sudah terlalu hampir tiba.....

Amaran : 
Artikel ini mempunyai unsur - unsur 18 PL yang tidak sesuai untuk dibaca oleh kanak - kanak... Sila pastikan anda telah berumur 18 tahun ke atas ataupun cukup matang untuk membaca artikel ini... Bimbingan ahli keluarga yang lebih mengetahui diperlukan sekiranya anda berumur dibawah 18 tahun ataupun belum cukup matang...




Inilah yang terjadi apabila orang yang jahil diberi peluang untuk bercakap. Perkara yang mudah diputarbelitkan sehingga umat Islam yang jahil menjadi lebih sesat. Apabila diri telah dikuasai nafsu, maka beginilah jadinya. Moga - moga tak dak dah artis yang berfikiran seperti dalam klip video diatas. Kepada semua umat Islam di Malaysia khususnya, sebarkanlah kepada kawan - kawan anda yang belum mengetahuinya bahawa kiamat bukan sahaja semakin hampir tetapi sudah tersangat - sangat hampir. (Ni kalau ikut tatabahasa salah ni, tapi nak kata macam mana lagi kalau kata sangat hampir orang buat tak tau. Kalau kata macam ni orang buat tak tau lagi tak tau lah nak kata macam mana lagi).... Berilah komen anda setelah melihat video ini.

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

3 ulasan:

  1. org seperti ini harus di tembak mati saja..mujur xckp dpn aku,klu tak dah lama aku tembak mati je pompuan xsedar diri ni..

    BalasPadam
  2. Kenapa le minah tua ni gampang sgt, waduh kalo rasa diri tu kurang, x payah le nk bandig2kn ngan org lain pas tu ckp diri kita seksi tapi baik. Apa cer...???

    BalasPadam

 
Kembali ke Atas | Orang Sedang Membaca Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih