Social Icons

twitterfacebookgoogle plusmyspacerss feedemail

Selasa, 20 Mei 2008

"Tamatlah Riwayatnya....."

Pada tanggal 19 Mei 2008 bermulalah kisah benda yang aku sayang telah pun rosak....
Laporan bedah siasat terhadap hard disk aku yang berkapasiti 80 Gb itu telah pun disahkan tidak boleh digunakan lagi....
Perkara ini mungkin disebabkan oleh pendedahan yang keterlaluan kepada virus (aku pun x tau virus apa)....
Maka semua data yang terdapat didalamnya lesap bersama - sama kerosakan tersebut....
Perkara ini disedari apabila aku men'try'kannya kepada laptop seorang kawan aku....
Dia kata beli lainla hadr disk tu.... Dah x bleh guna lagi....
Sekian saja posting kali ini....
Terima kasih kerana sudi membaca kisah di atas.....

Suka Artikel ini? :

Ikut MANMA Site di facebook :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
Kembali ke Atas | Disokong oleh | Dibina dan dikemaskini oleh "MANMA™ Site"
Kualiti terbaik menggunakan atau atau pada resolusi 1024x768 atau lebih